zaterdag 5 december 2015

# Leuk begin......G(S)oedIdee #


Ook met de Kerst....Randjes in Huize van Lange

Wij (mijn mam en ik) hadden een heel leuk begin van de maand. Twee hele dagen thermen in Bussloo. Heerlijk tot jezelf komen in de sauna, het zwembad en alleen maar relax time. Maar het toetje was nog veel leuker. We hadden onszelf uitgenodigd om een bezoek te brengen aan het ultieme walhalla voor borduursters! Wij gingen op bezoek bij Simone de Jong van SoedIdee. In de weken die hieraan vooraf gingen had ik al mailcontact gehad, dus er lag het een en ander op mij te wachten. Zo wil ik graag met het pakket "Simone" mijn RpW2016 gaan maken.



In Vaassen aangekomen mochten we twee trappen mee omhoog naar de zolderkamer. Waar nog allerlei kratten ingepakt stonden van de beurs die ze had gehad de week daarvoor. Alle kleine werkjes die normaal rondhangen zaten daar in. Ik vroeg haar hoe ze alles kon organiseren; de beurzen, bestellingen van de site; materiaal pakketjes, abonnementen van tijdschriften, borduurclubjes zoals de speldenkussenclub; alles rondom randjes, borduurweekenden en workshops. Ze deed alles zelf; alleen bij het inpakken en maken van pakketjes had ze hulp van een "hele fijne vriendin". Heel knap vind ik het hoe ze dit allemaal opgezet heeft en ook steeds weer nieuwe dingen verzint.

Ik heb heel veel zin in om met de RpW2016 te beginnen....En ook heel veel zin in het Borduurweekend in maart in Vaassen...En ik kijk uit naar het volgende Speldenkussen....En naar de kerstspecial van Punch Needle & Primitive Stitcher Magazine. Allemaal bij haar besteld want hier down under in Brabant is er niet zoveel op dit gebied. Dus haal ik het via het World Wide Web in huis.

En zelf zet ze ook nog heel wat steekjes.....zou ze daar nou echt allemaal tijd voor hebben....voor jullie een vraag voor ons een weet. Ga er maar eens kijken dan steek je er nog wat van op!

En .... Fijne feestdagen ....


Groet,
Est'her

4 opmerkingen:

Simone zei

Dank je wel voor dit leuke Blog je! Volgende keer zorg ik dat alles uitgepakt is ��
En als het goed is had je vandaag post...

Annelies zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Annelies zei

Veel plezier met RpW 2016.

Esther van Lange zei

Dank Simone en Annelies....en ik had idd post....precies mijn kleuren...